menusearch
alimohsen.ir

خبر نامه - Newsletters

صفحه اصلی
دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۷:۰:۱۰
(0)
(0)
خبرنامه

طراحی خبرنامه (خبرنامه چیست)

  1. (گام اول) - مشخص کردن هدف
    در چه موردی می خواهید اطلاع رسانی کنید؟ می خواهید آمار بازدیدکنندگان سایتتان را بالا ببرید؟ می خواهید خستگی پرسنلتان در برود؟
    اگر سعی کنید معلوماتی به معلومات مخاطبین خود بیافزاید مخاطبین بیشتری برای عضویت در خبرنامه شما ترغیب می شوند (در عنوان بنویسید تقدیم به دوستاران دانش تخصصی ...)
  2. (گام دوم) - مشخص کردن نوع محتوی.
    سعی کنید در محتوی خبرنامه از مطالب سرگرم کننده و جذاب استفاده کنید.
    سعی کنید محتوی خبرنامه را به سه شیوه زیر پیاده سازی کنید:
    شیوه اول: از محتوی استفاده کنید که در وب سایت وجود ندارد.
    شیوه دوم: متن کوتاهی از مطالب موجود در وب سایت که مخاطب برای مطالعه کامل آن به وب سایت مراجعه کند (اطلاع رسانی از بروزرسانی های وب سایت)
    شیوه سوم: نوشتن عین مطلب وب سایت و ترغیب مخاطبین به مطالعه مشابه در وب سایت.
  3. (گام سوم) - مخاطبین شما چه کسانی هستند.
    مشخص کنید که مخاطبین شما چه کسانی هستند،‌ جامعه عمرانی، هنرمندان تجسمی یا پزشکین.

    خبرنامه چیست؟ دانلود خبرنامه،‌طراحی خبرنامه، معنی خبرنامه
  4. (گام چهارم)‌ - زمان انتشار خبرنامه خود را مشخص کنید.
    با توجه به کسب و کار خود زمان انتشار و ساعت انتشار خبرنامه خود را مشخص کنید (از استانداردهای بهترین زمان پخش برای خبرنامه خود آگاه شوید)
  5. (گام پنجم) - از سرویس های مختلف برای انتشار خبرنامه استفاده کنید.
    سرویسی از قبیل شبکه های اجتماعی، ایمیل و نسخ کاغذی خبرنامه
  6. (گام ششم) - در پایان یک خبرنامه از فراخوانی به اقدام استفاده کنید،‌از مخاطبین بخواهید در وب سایتتان ثبت نام کنند،‌یک نطرسنجی را کامل کنند، در مسابقه ای شرکت کنند،‌ایده جالب بدهند و ....
  7. (گام هفتم)‌- نتیجه را ارزیابی کنید.
    یک هفته بعد از انتشار خبرنامه بازخوردهای خبرنامه را تحلیل کنید مثلا ببینید چند نفر در وب سایت ثبت نام کردند،‌ چند نفر به شما در شبکه های مجازی پیوستند.

    نمونه ای از طراحی خبرنامه های ما:



      خبرنامه چیست؟ دانلود خبرنامه،‌متن خبرنامه، محتوی خبرنامه

    خبرنامه چیست؟ دانلود خبرنامه،‌متن خبرنامه، محتوی خبرنامه
شرکت سازنده